سالن زيبايي سالن زيبايي .

سالن زيبايي

سالن زيبايي مريم

اكستنشن مو روشي است كه در آن، موهاي افراد با استفاده از ابزار و تكنيك‌هاي خاص به طول و حجم بيشتري مجهز مي‌شوند. در اين روش، موهاي افراد معمولاً از جاي ديگري از بدن يا از پلاكت‌هاي مويي تأمين مي‌شوند و سپس با استفاده از يك محصول چسبنده، به موهاي اصلي افراد متصل مي‌شوند. هدف اصلي اكستنشن مو، افزايش ظاهري موهاي فرد و ايجاد حجم و طول بيشتر در موها مي‌باشد.

اكستنشن مو براي افرادي مناسب است كه به دنبال داشتن موهايي طولاني و جذاب هستند و مي‌خواهند به راحتي آن‌ها را مديريت كنند. اين روش، براي افرادي كه موهاي ضعيف، نازك و كم‌حجم دارند نيز مناسب است، زيرا با استفاده از اكستنشن مو، مي‌توان تراكم و حجم بيشتري به موهاي فرد بخشيد. با اين حال، بايد توجه داشت كه اكستنشن مو نيازمند تعويض و پارچه شدن دوره‌اي است و اگر به درستي مراقبت نشود، ممكن است به موهاي فرد خسارت برساند. بنابراين، بهتر است اين روش توسط يك تكنسين حرفه‌اي و متخصص انجام شود.براي اكستنشن مو و ديدن نمونه كارها اين قسمت كليك نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۱:۳۵ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

آرايشگاه گيسو

كراتين مو يكي از روش‌هاي محبوب براي اصلاح و آرايش مو است. كراتين يك پروتئين طبيعي در موجودات زنده است كه داراي خاصيت سخت شدن است. با اعمال كراتين به مو، موها تقويت و قوي‌تر مي‌شوند و در عين حال نرمي و شادابي به آن‌ها باز مي‌گردد.

به طور كلي، فرايند كراتين به صورت زير انجام مي‌شود. ابتدا، موها با يك شامپو ضدرطوبت شسته مي‌شوند تا هر گونه رسوب و آلودگي از موها برداشته شود. سپس، كراتين به موها اعمال مي‌شود و با استفاده از يك دستگاه حرارتي، موها تحت تأثير حرارت قرار مي‌گيرند تا كراتين به موها نفوذ كند. سرانجام، موها با يك حالت دهنده و فرم‌دهنده نرم شده و اصلاح مي‌شوند. با كراتين كردن موها، موهاي شما لطيف تر، صاف تر و براق تر خواهند شد. براي كراتين مو به سالن زيبايي بيوسا مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۷:۳۳ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

سالن زيبايي پرستو

هاشور ابرو يك فرايند زيبايي‌شناسي است كه در آن موهاي اضافي و نامنظم ابرو با استفاده از يك تيغ بسيار تيز، به طور دقيق شكل داده مي‌شوند. اين روش معمولاً توسط كارشناسان زيبايي‌شناسي انجام مي‌شود. در ادامه به برخي از مزاياي و روش‌هاي انجام هاشور ابرو پرداخته مي‌شود.

1- هاشور ابرو به عنوان يك روش طبيعي و غيرمؤثر براي حذف موهاي اضافي و نامنظم شناخته شده است. اين روش براي كاهش خطرات آسيب به پوست و ساير مشكلاتي كه ممكن است در روش‌هاي ديگر حذف مو به وجود آيد، مناسب است.

2- اگرچه انجام هاشور ابرو نياز به مهارت و دقت دارد، اما براي حفظ شكل طبيعي ابرو و جلوگيري از افتادگي آنها، اين روش بهتر از روش‌هاي ديگر است. همچنين، با استفاده از هاشور، موهاي ابرو به صورت بسيار ظريف و با كيفيت حذف مي‌شوند كه نتيجه طبيعي و دلخواهي را براي شما به ارمغان مي‌آورد.براي ديدن نمونه كارهاي هاشور ابرو به سايت beausa.net مراجعه نماييد.

3- براي جلوگيري از خشكي پوست و آسيب به محافظ طبيعي پوست، بايد پس از انجام هاشور ابرو، از محصولات حفظ رطوبت استفاده شود. همچنين، در صورتي كه به دنبال داشتن يك ابروي شيك و زيبا هستيد، بايد به مراقبت مناسب از آن توجه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۴:۵۳ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

سالن زيبايي مريم

از تاتوي چشم مي توان براي رفع نقص هايي چون افتادگي چشم، افتادگي پلك، آسيب و جراحت و … استفاده كرد اما مشكل اين است كه بيش از ۹۰ درصد تاتوها در آرايشگاه ها و بدون تمهيدات بهداشتي و نظارت پزشك انجام مي شود و عوارض وحشتناكي را در پي دارد.

به همين دليل توصيه مي شود افراد در هيچ شرايطي به فكر تاتو به ويژه تاتوي چشم و ابرو نباشند و اين موضوع چند دليل عمده دارد. يكي از مهم ترين دلايل اين است كه شايد امروز خط چشم مد باشد و چند وقت ديگر مدل خط چشم شما قديمي شود. حتي ممكن است دوست داشته باشيد يك روز آرايش نكنيد اما داشتن خط چشم دايمي باعث يكنواختي چهره شما مي شود. در اين شرايط بايد كلي هزينه كنيد تا تاتوي شما پاك شود (البته اگر به صورت كامل پاك شود).

* تاتو خط چشم حتي در استانداردترين شرايط هم توصيه نمي‌شود

مجتبي اميري متخصص پوست و مو در رابطه با عوارض تاتوي خط چشم به تسنيم مي‌گويد: تاتوي خط چشم حتي اگر نزد يك فرد باتجربه و با مواد استريل صورت بگيرد بازهم خطرات خاص خود را دارد و مي‌تواند عوارضي را ايجاد كند.

وي مي‌افزايد: رنگي كه براي تاتو خط چشم استفاده مي‌شود يك ماده شيميايي است بنابراين نمي‌توان اطمينان كرد كه اين ماده شيميايي هنگامي كه به عنوان خط چشم در پلك‌ها استفاده مي‌شود، خطري را به همراه نداشته باشد، اين رنگ شيميايي حاوي مواد سمي همچون روي و مس است، اين موارد سطحي ترين مشكلات تاتو است در بسياري از موارد اگر سوزن‌هاي استفاده شده استريل نباشد تاتو ممكن است منجر به هپاتيت و ابتلا به ايدز شود.

اين روزها تاتو در شرايط غيراستاندارد و استفاده از سوزن‌هاي غيراستريل و غير بهداشتي به عنوان يكي از راه‌هاي انتقال ايدز، كزاز و هپاتيت شناخته شده است، در چنين شرايطي پرهيز از انجام كارهاي غيرضروري براي زيباتر شدن مانند تاتو مي‌تواند از ابتلاي افراد به بيماري‌هاي خاص و خطرناك جلوگيري كند. اما متاسفانه كمتر فردي به اين موضوع توجه مي‌كند و به خيال اينكه اين موارد صرفا يك هشدار يا بزرگنمايي است جسم خود را به دست هر فردي مي‌سپارند تا سلامتي شان را به تاراج ببرد.

دردي كه زن جوان براي زيباتر شدن چشمانش تحمل مي‌كند

در عين حال انجام همه تاتوهاي آرايشي چشم توسط افراد غيرچشم پزشك انجام مي شود و همين موضوع مي تواند آسيب هاي چشمي خطرناكي را براي فرد رقم بزند. با اين حال براي كسب اطلاعات بيشتر مطالبي را در اين زمينه در ادامه آورده ايم.

انواع تاتو خط چشم

كساني كه تاتو خط چشم انجام مي دهند، در مورد انتخاب تاتو براي چشم چنين پيشنهاد مي دهند:

۱- اگر چشمان درشتي داريد

تاتو خط چشم پهن كاملا براي شما برازنده است و چشمان شما جذابتر مي كند البته اگه مي خواهيد چشمانتان كوچكتر و گردتر نمايش داده شود بهتر است از تاتو خط مژه كه در داخل چشم كشيده مي شود استفاده كنيد(بهتر است پهنا و اندازه تاتو خط چشم را كمتر از حالتي كه به صورت عادي آرايش مي كنيد انتخاب كنيد)

۲- اگر چشمان گود رفته داريد

يك تاتو خط چشم باريك و ظريف مي تواند چشمان شما را زيباتر نشان دهد (تاتو خط مژه چشمان شما را كوچكتر نشان مي دهد بنابراين گزينه مناسبي براي شما نيست)

۳- اگر چشماني از حدقه بيرون زده داريد

يك تاتو خط چشم پهن در بالاي پلك ها مي تواند چشمان شما را زيباتر نشان دهد (بهتر است پهنا و اندازه تاتو خط چشم را كمتر از حالتي كه به صورت عادي آرايش مي كنيد انتخاب كنيد)

۴- اگر چشمان ريزي داريد

براي درشت جلوه كردن چشم‌ها بهتر است هم بالاي چشم خط بكشيد و هم پايين آن؛ چون به‌طور كلي وقتي تاتو خط چشم پايين را انجام مي دهيد چشم‌ها درشت‌تر جلوه مي‌كنند.

۵- اگر چشمان با فاصله داريد

بهتر است از خط‌چشم‌هاي گوشه‌دار استفاده كنيد، يعني خط‌چشم از گوشه داخلي چشم بيرون بيايد اين كار باعث مي‌‌شود فاصله ميان چشم‌هاي شما كمتر خودش را نشان دهد چون تاتو خط‌ چشم اين فاصله را مي‌پوشاند.

۶- اگر چشماني نزديك به هم داريد

شما نبايد تاتو خط‌ چشم‌ تان را از ابتدا بكشيد بهتر است از خط‌چشم نيمه استفاده كنيد يعني از نصف پاياني يا يك سوم انتهايي آن خط چشم بكشيد تا فاصله بين چشم‌ها بيشتر جلوه كند.

۷- اگر چشمان گردي داريد

شما بايد نيمه ابتدايي چشم را خطي بسيار باريك بكشيد و بعد به مرور تا انتها آن را پهن كنيد در ضمن بهتر است گوشه خارجي چشم را بكشيد تا چشم كشيده‌تر به‌ نظر برسد و گردي آن را بپوشاند.

مراقبت بعد از تاتو خط چشم

۱- تا سه روز بعد از انجام تاتو از شستن چشم ها خودداري كنيد.

۲- به مدت ۲۴ ساعت كمپرس يخ بر روي پلك ها بگذاريد.براي اين كار بهتر است يخ را داخل يك پلاستيك فريزي قرار داده و بعد روي پلك ها قرار دهيد سعي كنيد يخ را براي مدت طولاني روي چشم قرار ندهيد كه باعث سردرد شود.

۳- از روز اول به مدت يك هفته از پماد ويتامين آ چشمي استفاده نماييد ( روزي ۳ بار با استفاده از گوش پاك كن روي چشم ها بماليد)

۴- از روز اول به مدت يك هفته از پماد هيدروكورتيزون چشمي استفاده نماييد( روزي يك بار با استفاده از گوش پاك كن روي چشم ها بماليد )

۵- از خاراندن و كندن هاي ايجاد شده در محل تاتو پرهيز كنيد.

۶- به مدت يك هفته از رفتن به سونا و استخر خودداري كنيد.

تزريق واكسن هپاتيت B نيز پيش از تاتو كردن احتمال ابتلاي شما را به اين بيماري مي كاهد. پس از تاتو هم بايد با استفاده از كرم هاي آنتي بيوتيك پوست را ضدعفوني كنيد يا با پانسمان مدتي آن را پوشيده نگه داريد و تا زمان بهبود نسبي زخم ها زير تابش مستقيم آفتاب قرار نگيريد و حتما از كرم هاي ضدآفتاب استفاده كنيد.

البته فكر تاتوي خطرناك خط چشم را براي هميشه از ذهن تان دور كنيد كه بسيار خطرناك و پرعوارض است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۵:۴۰ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

سالن زيبايي نظيف

مانيكور ناخن چيست؟
مانيكور ناخن، روشي مراقبتي است كه براي دست‌ها انجام مي‌شود. در اين تكنيك با استفاده از ابزار و مواد مختلف در جهت سلامت و زيبايي ناخن‌ها و دست‌هاي شما اقدام مي‌شود.

اين تكنيك ناخن در واقع مجموعه‌اي از اقدامات براي فرم دادن به ناخن‌ها، زدودن پوست‌هاي اضافي اطراف ناخن و انجام انواع روش‌هاي درماني مورد نياز دستان شماست. تمامي اين اقدامات به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد دستاني زيبا و ناخن‌هايي مقاوم داشته باشيد.

در طي اين روش، ناخن‌هاي شما كوتاه شده و فرم مورد نظر شما پياده‌سازي مي‌شود. سپس كوتيكول‌هاي ناخن به عقب رانده شده و پوست‌هاي اضافي اطراف ناخن برداشته مي‌شوند. همچنين در ادامه ممكن است استفاده از روش‌هاي درماني متنوعي مانند پارافين‌تراپي به شما پيشنهاد شود. مجموعه اين متدها به كاهش چين و چروك دستان شما و افزايش شادابي و لطافت آن‌ها كمك مي‌كند براي انجام مانيكور شيك به سالن زيبايي مريم ستاري مراجعه نماييد.

 

انواع مانيكور ناخن
همانطور كه اشاره كرديم، اين تكنيك در واقع راهي براي مراقبت و حفظ سلامت دستان شماست. اما اين تكنيك داراي متدهاي مختلفي است كه بعضي از آن‌ها به قدري ساده هستند كه مي‌توانيد مانيكور ناخن در منزل را تجربه كنيد. بعضي ديگر را بايد با تجهيزات خاص مانند سوهان برقي انجام دهيد كه براي اين كار بايد به سالن‌هاي زيبايي مراجعه كنيد.

اگر بخواهيم به انواع مانيكور ناخن اشاره كنيم بهتر اين است به معرفي دو دسته اصلي مانيكور خشك و مانيكور خيس بپردازيم.
در واقع پايه و اساس اين تكنيك در اين دو متد خلاصه مي‌شود و از متدهاي مختلف نيز مي‌توان در ادامه اين روش‌ها استفاده نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۹:۳۵ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)