سالن زيبايي سالن زيبايي .

سالن زيبايي

سارا رسولي

پديكور پا چيست ؟
در پاسخ به سوال پديكور چيست بايد بگوييم كه پديكور يكي از خدمات سالن هاي زيبايي است كه در آن از طريق روش‌هاي علمي و استريل، گوشت اضافه اطراف ناخن و پوست مرده كف پا برداشته شده و همچنين ناخن هاي پا، سوهان كشي، فرم دهي و پاكسازي مي‌شوند. با استفاده از پديكور مي‌توان زيبايي و سلامتي را به پاها هديه داد.براي انجام پديكور و رزرو وقت به سايت beausa.net مراجعه نماييد.

پديكور را هم در آرايشگاه ها و اسپاها توسط افراد حرفه‌اي و هم در منزل مي‌توان انجام داد.

مانيكور چيست؟
مانيكور شامل فرم‌دهي و اصلاح ناخن‌ها و ماساژ دست است. مانيكور هم مانند پديكور مي‌تواند در مراكز حرفه‌اي مانند اسپاها و يا در منازل توسط خود شخص انجام شود كه در هر دو صورت تمام ابزار مورد استفاده بايد بهداشتي و تميز باشند تا از انتقال آلودگي به دست جلوگيري شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۲:۰۲ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

مهسا ملكي

 زماني كه زنان اشراف زاده در مصر باستان، استخوان و عاج را مي‌تراشيدند و به عنوان ناخن مصنوعي يا كاشت از آنها استفاده مي‌كردند. حتي با ابزاري مانند ورق‌هاي نازك طلا، نگين‌هاي گران قيمت و جواهرات چشمگير، ناخن‌هاي مصنوعي خود را تزئين مي‌نمودند. اما در طول زمان، كاربري اين تكنيك‌ها همگام با پيشرفت جامعه علمي مدرن‌تر شدند، تا اينكه به انواع كاشت‌هاي امروزي رسيد.

چيزي كه ما امروزه تحت عنوان كاشت ناخن كوتاه مي‌شناسيم، دستاورد تصادفي دندانپزشكي به نام فردريك اسلك در سال 1954 است. فردريك، هنگامي كه موقع كار كردن با شكستن ناخن خود مواجه شد، از اكريليك‌هاي دندان براي ترميم آن استفاده كرد. نتيجه اين كشف، پايه گذاري صنعتي بزرگ و در حال گسترش به نام كاشت ناخن است.

آشنايي با انواع كاشت ناخن
كاشت ناخن صنعتي گسترده است كه هر روز دستخوش تغييرات پيشرفته‌تري مي‌شود. ابزار و مواد كاشت نيز، از اين قاعده مستثني نيستند. با توجه به سير پيشرفت اين صنعت، مواد كاشت تغييرات چشمگيري را پشت سر گذاشته‌اند. به همين خاطر است كه امروزه شاهد ارائه چندين مدل كاشت ناخن‌ هستيم 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۱:۲۴ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

متين مولايي

واكس صورت يك روش پرطرفدار براي حذف موهاي زائد و نرم كردن پوست صورت است. در اين روش، مواد شبيه به مواد شمعي بر روي پوست صورت قرار مي‌گيرند و سپس با كمك يك كاغذ ويژه، موهاي زائد و ريشه آن‌ها از پوست جدا شده و خارج مي‌شود. علاوه بر حذف موهاي زائد، واكس صورت مي‌تواند باعث نرم شدن و لطافت پوست صورت شود.

اما بايد توجه داشت كه وكس صورت ممكن است براي برخي از افراد با پوست حساس و حتي براي برخي مناطق صورت مناسب نباشد و باعث التهاب و قرمزي پوست شود. همچنين بايد در نظر داشت كه پس از انجام واكس صورت، پوست حساس تري مي‌شود و ممكن است در برابر آفتاب و تحريكات ديگر حساسيت نشان دهد. بنابراين، قبل از استفاده از واكس صورت بايد با پزشك يا كارشناس زيبايي مشورت كرد و در صورت نياز راهكارهايي براي تسكين پوست پس از عمليات واكس صورت را دريافت كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۱:۳۸ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

ساره بياتي

رنگ مو انجام شده توسط كارشناسان زيبايي و آرايش با استفاده از مواد شيميايي مخصوص. اين فرآيند به صورت پايه به دو بخش تقسيم مي‌شود: اولين بخش، تعيين رنگ دلخواه توسط مشتري و دومين بخش، انجام فرآيند رنگ كردن با استفاده از محصولات شيميايي.

در فرايند اول، كارشناس زيبايي با مشتري صحبت مي‌كند و در مورد رنگ مورد نظر، سبك و طول مو بحث مي‌كند. سپس آنها از كتابچه رنگ‌هاي مختلف استفاده مي‌كنند تا يك رنگ مناسب را انتخاب كنند.براي رزرو وقت رنگ مو به سايت beausa.net مراجعه نماييد.

در مرحله بعدي، كارشناس زيبايي محصول رنگ كننده را براي موهاي مشتري انتخاب مي‌كند و با استفاده از فنون خاص، مو را رنگ مي‌كند. اين فرآيند به دقت انجام شده و اطمينان حاصل مي‌شود كه رنگ مورد نظر به صورت يكنواخت در تمامي موهاي مشتري پخش شود. همچنين، براي جلوگيري از خشكي و آسيب ديدگي مو، شامپوها و ماسك‌هاي ويژه براي مراقبت از موها پس از رنگ كردن استفاده مي‌شود.
 
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۲۴ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

مينا عزيزي

پاكسازي پوست يك فرايند مهم در روتين مراقبت از پوست است. با توجه به مسدود شدن منافذ پوستي، ذرات چربي، لكه‌هاي قهوه‌اي و ميكروارگانيسم‌ها جمع شده و باعث بسته شدن منافذ پوستي (پور) و پيدايش جوش‌ها و عفونت‌هاي پوستي مي‌شوند. به همين دليل، پاكسازي پوست بايد به طور منظم انجام شود.

روش‌هاي مختلفي براي پاكسازي پوست وجود دارد كه شامل استفاده از صابون‌ها، لوسيون‌ها، پوشك‌هاي شستشو و ... هستند. البته استفاده از محصولات مناسب بسيار مهم است و بايد با توجه به نوع پوست و مشكلات موجود در آن انتخاب شوند. همچنين، پاكسازي پوست بايد با حركات بسيار نرم و آرام انجام شود تا به جاي جزئيات پوست، خود پوست نيز مورد آسيب قرار نگيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۸:۱۱ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

مركز اپيلاسيون خانه عروس

اپيلاسيون چيست؟
در واقع واژه اپيلاسيون يك واژه فرانسوي و به معناي حذف موهاي زائد است. در اين روش از موم استفاده مي‌شود و شما مي‌توانيد حدودا بين ۴ تا ۶ هفته از رويش دوباره موهاي زائد خود راحت شويد. اگر از اين روش به صورت منظم و مكرر استفاده شود، كم كم موهاي شما كم پشت تر شده و پياز آن ضعيف مي‌شود.

آشنايي با انواع موم اپيلاسيون
به طور كلي اپيلاسيون موم سرد،‌ گرم و صمغ عربي انجام مي‌شود. در روش گرم ابتدا آن را تا حد معيني كه به پوست آسيب نرسد، گرم مي‌كنند. سپس آن را بر روي پوست پهن كرده و بعد از كمي ماساژ يك پارچه بر روي آن قرار داده و به سرعت موها را از ريشه جدا مي‌كنند. بايد در نظر داشت كه پهن كردن موم حتما در راستاي رويش مو و جدا كردن آن بر خلاف رويش مو خواهد بود.

در اپيلاسيون با موم سرد، لازم است تا موم را بر روي پارچه يا پد هاي مخصوص قرار داد و سپس آن را بر روي بدن مي‌گذارند و پس از كمي فشار، سريعا بر خلاف رويش موها، آن را جدا مي‌كنند. البته گفتني است كه امروزه اپيلاسيون با صمغ عربي نياز به پد خاصي ندارد و با دست مي‌توان آن را بر روي بدن پخش كرده و سپس سريعا برداشت. بايد در نظر داشت كه تأثير گذاري موم گرم بسيار بيشتر از نوع سرد است، بنابراين طرفداران بيشتري دارد.

امروزه انواع ديگري از موم ها همچون موم گياهي كه از عصاره عسل و توت فرنگي گرفته شده يا موم شكلاتي كه داراي دانه‌هاي كاكائو و روغن آفتابگردان است، و يا حتي موبر دائمي خانگي در بازار يافت مي‌شوند. تمام اين موم‌ها چون داراي پايه گياهي هستند، گزينه خوبي محسوب مي‌شوند زيرا ويتامين‌هاي مورد نياز بدن را فراهم مي‌آورند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۷:۱۲ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

مينا رضايي

تتو خط چشم يا eyeliner tattoo از جمله روش‌هاي دائمي آرايش است كه در آن با استفاده از رنگ دائمي و برخي تكنيك‌هاي خاص، خطوطي روي پوست چشم به عنوان جايگزين خط چشم معمولي رسم مي‌شود. اين روش معمولاً براي شخص‌هايي كه دوست دارند هميشه خط چشمِ زيبا و خوش‌نما داشته باشند و نياز به آرايش روزانه داشته باشند، مناسب است.براي رزرو وقت تتو خط چشم به سايت beausa.net مراجعه نماييد.

اما بايد توجه داشت كه تتو خط چشم نياز به مراقبت‌هاي ويژه‌اي در طول زمان دارد و همچنين نتايج نهايي آن قابل برگشت نيست. بنابراين، اگر قصد داريد از اين روش استفاده كنيد، حتماً به محتوايي كه درباره آن با يك پزشك يا آرايشگر متخصص مشورت كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه شما به انجام اين روش مناسب هستيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۴:۰۳ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

ستاره ساعدي

طراحي ناخن با طرح اثر انگشت يكي از مدل‌هاي جديد و خلاقانه در دنياي طراحي ناخن است. در اين مدل، از شباهت ناخن به اثر انگشت بهره گرفته شده و با ايجاد طرح‌هاي متفاوت، ناخن‌هاي بسيار زيبا و جذاب ساخته مي‌شود.

براي طراحي ناخن با طرح اثر انگشت، ابتدا ناخن‌هاي را به صورت قالبي و شكل مناسب برش مي‌دهند و پس از آن، با استفاده از رنگ‌هاي مناسب، طرح اثر انگشت روي ناخن ترسيم مي‌شود. در اين مدل، معمولاً از رنگ‌هاي مشكي و سفيد استفاده مي‌شود كه طرح را بسيار شيك و جذاب نمايان مي‌كنند. همچنين با استفاده از رنگ‌هاي مختلف و تنوع در طرح‌ها، مي‌توان نوعي زندگي و پويايي به ناخن‌ها بخشيد.

با توجه به جذابيت اين مدل طراحي ناخن، در سال‌هاي اخير بسيار محبوب شده و بسياري از خانم‌ها از آن استفاده مي‌كنند. همچنين با توجه به اين كه طرح اثر انگشت به صورت دستي و بدون استفاده از قالب و قلم است، هر طرحي كه به ذهن طراح برسد، قابل اجرا است و به راحتي مي‌توان به آن تغييراتي داد.براي طراحي اثر انگشت اينجا كليك نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۳:۴۸ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

آرتميس علايي

طرح پوست ماري يكي از طرح‌هاي محبوب در صنعت طراحي ناخن است كه به دليل نمايش خيره‌كننده و جذابيتي كه به ناخن‌هاي شما بخش مي‌دهد، توسط بسياري از خانم‌ها مورد علاقه قرار مي‌گيرد. طريقه ساخت اين طرح با استفاده از رنگ‌هاي دلخواه بر روي پايه‌اي از رنگ سفيد يا براق اجرا مي‌شود.

براي دستيابي به طرح پوست ماري بيوسا، از موادي همچون الگوهاي چاپ پوست مار، لاك‌هاي ناخن مات و براق، براش‌هاي نازك و قلم مداد استفاده مي‌شود. اين طرح، با ايجاد خطوط موازي و بندرت با كمك پردازش طرح چاپ پوست مار بر روي ناخن‌ها اجرا مي‌شود. اين طرح مي‌تواند با استفاده از رنگ‌هاي مختلفي همچون صورتي، قرمز، طوسي و سفيد، باعث ايجاد جذابيت و تنوع در ناخن‌هاي شما شود.

با توجه به جذابيت و پولاريته اين طرح، بسياري از طراحان ناخن از آن استفاده مي‌كنند و علاوه بر طرح پوست مار، از طرح‌هاي ديگري همچون طرح ليوان خالي يا طرح ستاره‌هاي فضايي نيز استفاده مي‌كنند. در نهايت، با انتخاب طرح مناسب براي ناخن‌هاي خود، مي‌توانيد ظاهري جذاب و خيره‌كننده براي ناخن‌هاي خود ايجاد كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۹:۲۲ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

مريم حميدي

كوتاهي مو زنانه به علت مجموعه‌اي از عوامل مختلف مي‌تواند رخ دهد، از جمله ارثي بودن، تغذيه نامناسب، استفاده از محصولات شيميايي ناصحيح، خشكي مو و حتي بيماري‌هاي مرتبط با پوست سر.

براي رفع كوتاهي مو زنانه، ابتدا بايد علت آن مشخص شود. به علاوه، استفاده از شامپو و محصولات مراقبت از مو درست، ماساژ دادن به پوست سر، تغذيه سالم و استفاده از ويتامين‌هاي مورد نياز براي رشد مو مي‌تواند بهبود قابل توجهي در رشد موها داشته باشد. همچنين در صورت استفاده از محصولات شيميايي، بهتر است از محصولات با عملكرد مناسب استفاده شود و در صورت لزوم به متخصص مراجعه شود.براي كوتاهي مو و رزرو وقت اين قسمت كليك نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۶:۱۱ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)