سالن زيبايي سالن زيبايي .

سالن زيبايي

مينا ساداتي

كاشت پودري ناخن يكي از روش‌هاي جديد و محبوب در زمينه طراحي و تقويت ناخن است. در اين روش، از موادي مانند پودر پليمري و مايع آكريليك براي ساختاردهي و تقويت ناخن استفاده مي‌شود. با استفاده از اين روش، ناخن‌هايي با شكل و ظاهري زيبا، محكم و مقاوم به دست مي‌آيند.

براي شروع فرآيند كاشت پودري ناخن، ابتدا ناخن‌ها قطعاتي از آن‌ها كه به حالت صاف و بدون خط و خش باشند، به شكل مورد نظر برش داده مي‌شوند. سپس، لايه اول پودر پليمري روي ناخن قرار مي‌گيرد و به مدت چند ثانيه خشك مي‌شود. سپس، مايع آكريليك بر روي ناخن ريخته مي‌شود و در اثر تركيب شدن با پودر پليمري، يك لايه جامد و محكم بر روي ناخن تشكيل مي‌شود. اين فرآيند به صورت تكراري تكرار شده و تا زماني كه تمامي نواحي ناخن پوشيده شود، ادامه مي‌يابد.براي رزرو وقت كاشت پودري ناخن به سايت beausa.net مراجعه نماييد.

مزيت اصلي كاشت پودري ناخن، مقاومت و ماندگاري طولاني مدت آن است. همچنين، با استفاده از اين روش مي‌توان ضخامت و طول ناخن را افزايش داد و در عين حال آن را تقويت كرد. به علاوه، با استفاده از اين روش مي‌توان طرح‌هاي متنوعي را روي ناخن‌ها ايجاد كرد و نتيجه‌اي زيبا و جذاب به دست آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۴:۰۱ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

زيبا علوي

آمبره مو يك تكنيك رنگ كردن مو است كه در آن، رنگ مو به صورتي طبيعي و بلند شده و به دو رنگ متفاوت تقسيم مي‌شود. با اين روش، ريشه مو به رنگ تيره‌تري درآمده و پايان مو به رنگ روشن‌تري مي‌باشد. در ادامه، سه مرحله اصلي براي آمبره كردن مو شرح داده مي‌شود.

مرحله اول در كار آمبره كردن مو، پيش‌تهيه مو مي‌باشد. براي اين منظور، مو بايد به شكل دلخواه شما صيقلي شده و خشك شود. همچنين اگر قبلاً رنگ شده است، بايد رنگ قبلي روي مو حذف شود.

مرحله دوم شامل رنگ كردن مو است. براي آمبره كردن مو، نياز به دو رنگ متفاوت داريد. رنگ تيره‌تر را براي ريشه موها استفاده كنيد و رنگ روشن‌تر را براي پايان موها. از ابزارهاي ويژه‌اي براي اعمال رنگ استفاده كنيد و قسمتي از مو را كه مي‌خواهيد به رنگ تيره تر بپوشانيد، انتخاب كنيد.

مرحله سوم شامل صيقلي كردن موها و آماده سازي آن‌ها براي نشان دادن رنگ انتخابي مي‌باشد. در اين مرحله، بايد مو را با يك فرش صيقلي كنيد تا رنگ مو بالاتر بيايد و پايان داده‌هاي مو براق شوند. پس از اين كار، مو را با آب گرم بشوييد و با شامپو و كرم مو، مو را شستشو دهيد.براي رزرو وقت آمبره مو اين قسمت كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۲:۲۱ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

لوازم آرايشي مهسا

طرح ماربل يكي از پرطرفدارترين طرح‌هاي ناخن است كه با استفاده از ابزارهاي ساده و مواد رنگي، قابل اجراست. در اين طرح، از تركيب رنگ‌هاي مختلف براي ايجاد الگوي مشابه سنگ ماربل استفاده مي‌شود. تركيب رنگ‌ها به شكلي است كه الگوي ماربل را بر روي ناخن‌ها ايجاد مي‌كند.

براي ايجاد طرح ماربل، ابتدا ناخن را پوليش و آماده كنيد. سپس لايه‌اي از رنگ پايه را روي ناخن قرار دهيد. اين رنگ معمولاً رنگ سفيد است. سپس با استفاده از يك سيم مو و يا ابزار دوست داشتني خود، رنگ‌هاي مورد نظر را روي ناخن قطره قطره قرار دهيد. حتي مي‌توانيد با استفاده از تكه‌اي از فوم يا پنبه، رنگ را به ناخن بريزيد.براي رزرو وقت طراحي ماربل به سايت https://beausa.net/ مراجعه نماييد.

سپس با استفاده از قلم ماركر و يا قلم‌هاي نقاشي، الگوي ماربل را روي ناخن ترسيم كنيد. بهتر است ابتدا در كاغذ آزمايشي دست به تمرين شويد و پس از آماده شدن روي ناخن خود الگوي ماربل را تراشه‌ايد. در نهايت با پوشاندن ناخن با يك لايه از لاك شفاف، طرح را به خوبي حفظ كنيد و به زيبايي ناخن خود لطمه نزنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۶:۳۶ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

آرايشگاه متين

اصلاح ابرو يكي از روش‌هاي پرطرفدار در آرايش است كه به وسيله‌ي آن مي‌توانيد شكل ابروهاي خود را بهبود بخشيد. براي اين كار مي‌توانيد از چند روش مختلف استفاده كنيد كه در ادامه توضيح داده شده است.

روش اول، با استفاده از قلم ابرو: در اين روش، با استفاده از قلم ابرو، شكل مطلوب ابرو را به راحتي روي ابروهاي خود ايجاد كنيد. براي اين كار، ابتدا بايد قلم ابرو را با رنگي كه به رنگ ابروهاي شما نزديك باشد، انتخاب كنيد و سپس با حركات كوتاه و جمع و جور، شكل مطلوب ابرو را به راحتي روي ابروهاي خود ايجاد كنيد.براي رزرو نوبت اصلاح ابرو به سايت https://beausa.net/ مراجعه فرماييد.

روش دوم، با استفاده از پودر ابرو: اين روش نيز بسيار پرطرفدار است. براي اين كار، ابتدا بايد پودر ابرو با رنگي كه به رنگ ابروهاي شما نزديك باشد، انتخاب كنيد و سپس با استفاده از برس ابرو، پودر را روي ابروهاي خود بكشيد. با حركات لطيف و جمع و جور، مي‌توانيد شكل مطلوب ابرو را به راحتي روي ابروهاي خود ايجاد كنيد.

روش سوم، با استفاده از واكس ابرو: در اين روش، با استفاده از واكس ابرو، شكل مطلوب ابرو را به راحتي روي ابروهاي خود ايجاد كنيد. براي اين كار، ابتدا بايد واكس ابرو را با رنگي كه به رنگ ابروهاي شما نزديك باشد، انتخاب كنيد و سپس با استفاده از قلاب ابرو، واكس را روي ابروي خود اعمال كنيد. سپس با حركات كوتاه و جمع و جور، شكل مطلوب ابرو را به راحتي روي ابروهاي خود ايجاد كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۲:۰۷ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

سالن مهسا

تاتوي خط لب يا مشهور به لب دائمي يك روش زيبايي‌شناسانه است كه در آن، جايگزيني براي رژلب به صورت دائمي ايجاد مي‌شود. به طور كلي، تتوي خط لب با استفاده از مواردي همچون سوزن و رنگدانه‌هاي ويژه انجام مي‌شود.

ابتدا، پس از نوشتن قرارداد تتو، طرح يا الگوي مورد نظر بر روي لب انتخاب مي‌شود. سپس تمركز بر روي شكل دهي خطوط دقيق و هندسي لب با استفاده از سوزن و رنگدانه‌هاي مناسب قرار دارد.براي رزرو وقت تاتوي خط لب به سايت beausa.net

در حالي كه استاد تتو با دقت و بر طبق قالب تعيين شده بر روي لب كار مي‌كند، براي جلوگيري از التهاب و عفونت، بايد از رعايت بهداشت و اصول بهداشتي مانند استفاده از مواد ضدعفوني‌كننده و مراقبت از محل كار استفاده شود. در نهايت براي بهترين نتيجه، پس از انجام تتو لب، بايد رعايت آموزش داده شده توسط استاد تتو در خصوص مراقبت‌هاي بعد از عمل انجام شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۴:۳۶ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

مينا رضوي

كاشت ناخن از جمله خدماتي است كه در آرايشگاه‌ها بسيار محبوب هستند. اين خدمت به صورت حرفه‌اي و با استفاده از تجهيزات و مواد مخصوص به كار گرفته مي‌شود. در اغلب آرايشگاه‌ها، انواعي از كاشت ناخن مانند كاشت با پودر، ژل، رزين و... ارائه مي‌شود.

قبل از شروع كاشت ناخن، آرايشگر شما به صورت دقيق ناخن‌هاي شما را تميز مي‌كند و شكل مناسبي به آن‌ها مي‌دهد. سپس، با استفاده از موادي مانند پودر، ژل و رزين، ناخن‌هاي شما به شكلي كاملاً خاص و مورد نظر شما كاشته مي‌شوند. در اين فرآيند، توجه به جزئيات بسيار مهم است تا ناخن‌هاي شما به شكل زيبا و طبيعي به نظر بيايند.

استفاده از خدمات كاشت ناخن در آرايشگاه‌ها به دلايل مختلفي مانند شكل زيبا و منحصر به فردي كه به ناخن‌ها بخشيده مي‌شود، عدم نياز به نگراني در مورد كوتاه شدن ناخن‌ها، وجود رنگ‌هاي مختلف و... بسيار پرطرفدار است. همچنين، تجربه حرفه‌اي آرايشگران در اين زمينه، باعث مي‌شود كه ناخن‌هاي شما به نحوي كاملاً حرفه‌اي و زيبا طراحي و كاشته شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۲:۵۶ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)

معصومه مولايي

طراحي ناخن در آرايشگاه به صورت حرفه‌اي و با استفاده از ابزارهاي خاص انجام مي‌شود. اين فرايند شامل چند مرحله است كه در زير به توضيح آن‌ها مي‌پردازم:

1- پاكسازي: ابتدا از ناخن‌ها و پوست دور آن‌ها با استفاده از ابزارهاي خاص، مانند فايل ناخن، برس و ابزار پاكسازي ديگر، پاكسازي مي‌شود.

2- شكل دهي: در اين مرحله، با استفاده از ابزارهاي خاص تحت عنوان "فرم دهنده"، شكل ناخن‌ها تغيير داده مي‌شود. اين ابزارها شامل فرم دهنده هاي مختلفي هستند كه به صورت قوس، مثلث يا مستطيل شكل هستند.

3- پر كردن: در اين مرحله، با استفاده از يكي از روش هاي پر كردن ناخن، مانند پر كردن با مواد آكريليك يا ژل، ناخن ها براي افزايش قابليت شكست پذيري و استحكام پوست دور ناخن، پر مي‌شوند.

4- رنگ آميزي: در اين مرحله، با استفاده از لاكهاي ناخن، ناخن‌ها رنگ‌آميزي مي‌شوند. اين لاك‌ها معمولاً شامل رنگ‌هاي متنوعي هستند كه به صورت خشك شونده بر روي ناخن‌ها استفاده مي‌شوند.

5- تزئين: در نهايت، با استفاده از ابزارهاي تزئيني، مانند جواهرات، پلاك طلا و نقره و ديگر ابزارهاي تزئيني، ناخن‌ها به شكلي زيبا تزئين مي‌شوند.

براي رزرو وقت طراحي ناخن به سايت beausa.net مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۴:۲۱ توسط:ستاري موضوع: نظرات (0)