سالن زیبایی سالن زیبایی .

سالن زیبایی

زیبا علوی

آمبره مو یک تکنیک رنگ کردن مو است که در آن، رنگ مو به صورتی طبیعی و بلند شده و به دو رنگ متفاوت تقسیم می‌شود. با این روش، ریشه مو به رنگ تیره‌تری درآمده و پایان مو به رنگ روشن‌تری می‌باشد. در ادامه، سه مرحله اصلی برای آمبره کردن مو شرح داده می‌شود.

مرحله اول در کار آمبره کردن مو، پیش‌تهیه مو می‌باشد. برای این منظور، مو باید به شکل دلخواه شما صیقلی شده و خشک شود. همچنین اگر قبلاً رنگ شده است، باید رنگ قبلی روی مو حذف شود.

مرحله دوم شامل رنگ کردن مو است. برای آمبره کردن مو، نیاز به دو رنگ متفاوت دارید. رنگ تیره‌تر را برای ریشه موها استفاده کنید و رنگ روشن‌تر را برای پایان موها. از ابزارهای ویژه‌ای برای اعمال رنگ استفاده کنید و قسمتی از مو را که می‌خواهید به رنگ تیره تر بپوشانید، انتخاب کنید.

مرحله سوم شامل صیقلی کردن موها و آماده سازی آن‌ها برای نشان دادن رنگ انتخابی می‌باشد. در این مرحله، باید مو را با یک فرش صیقلی کنید تا رنگ مو بالاتر بیاید و پایان داده‌های مو براق شوند. پس از این کار، مو را با آب گرم بشویید و با شامپو و کرم مو، مو را شستشو دهید.برای رزرو وقت آمبره مو این قسمت کلیک کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۲:۲۱ توسط:ستاری موضوع: نظرات (0)