سالن زیبایی سالن زیبایی .

سالن زیبایی

مرکز اپیلاسیون خانه عروس

اپیلاسیون چیست؟
در واقع واژه اپیلاسیون یک واژه فرانسوی و به معنای حذف موهای زائد است. در این روش از موم استفاده می‌شود و شما می‌توانید حدودا بین ۴ تا ۶ هفته از رویش دوباره موهای زائد خود راحت شوید. اگر از این روش به صورت منظم و مکرر استفاده شود، کم کم موهای شما کم پشت تر شده و پیاز آن ضعیف می‌شود.

آشنایی با انواع موم اپیلاسیون
به طور کلی اپیلاسیون موم سرد،‌ گرم و صمغ عربی انجام می‌شود. در روش گرم ابتدا آن را تا حد معینی که به پوست آسیب نرسد، گرم می‌کنند. سپس آن را بر روی پوست پهن کرده و بعد از کمی ماساژ یک پارچه بر روی آن قرار داده و به سرعت موها را از ریشه جدا می‌کنند. باید در نظر داشت که پهن کردن موم حتما در راستای رویش مو و جدا کردن آن بر خلاف رویش مو خواهد بود.

در اپیلاسیون با موم سرد، لازم است تا موم را بر روی پارچه یا پد های مخصوص قرار داد و سپس آن را بر روی بدن می‌گذارند و پس از کمی فشار، سریعا بر خلاف رویش موها، آن را جدا می‌کنند. البته گفتنی است که امروزه اپیلاسیون با صمغ عربی نیاز به پد خاصی ندارد و با دست می‌توان آن را بر روی بدن پخش کرده و سپس سریعا برداشت. باید در نظر داشت که تأثیر گذاری موم گرم بسیار بیشتر از نوع سرد است، بنابراین طرفداران بیشتری دارد.

امروزه انواع دیگری از موم ها همچون موم گیاهی که از عصاره عسل و توت فرنگی گرفته شده یا موم شکلاتی که دارای دانه‌های کاکائو و روغن آفتابگردان است، و یا حتی موبر دائمی خانگی در بازار یافت می‌شوند. تمام این موم‌ها چون دارای پایه گیاهی هستند، گزینه خوبی محسوب می‌شوند زیرا ویتامین‌های مورد نیاز بدن را فراهم می‌آورند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۷:۱۲ توسط:ستاری موضوع: نظرات (0)